Referat Windykacji i Egzekucji

REFERAT WINDYKACJI I EGZEKUCJI

Do zadań Referatu Windykacji i Egzekucji należy w szczególności:

  1. kontrola zaspakajania wierzytelności Gminy, prowadzenie działań windykacyjnych oraz nadzór wierzyciela nad egzekucjami,
  2. bieżąca analiza stanu zaległości dłużników,
  3. prowadzenie spraw związanych z przedsądowym wzywaniem dłużników do zapłaty zaległości oraz ustalaniem warunków spłaty,
  4. podejmowanie działań w celu wydania tytułu egzekucyjnego w administracji oraz skompletowania dokumentów w celu skierowania sprawy do sądu,
  5. prowadzenie spraw dotyczących wyegzekwowania spłaty długu,
  6. sporządzanie wniosków o wpis hipoteki przymusowej i kierowanie go do właściwego sądu,
  7. prowadzenie bazy danych hipotek przymusowych na rzecz Gminy oraz wydawanie zaświadczeń o uwolnieniu z długu hipotecznego,
  8. udostępnianie informacji w rejestrach dłużników.
Wytworzył:
Udostępnił:
Wojciech Kucharski
(2025-09-25 08:38:36)
Ostatnio zmodyfikował: